Administrare Proprietati

 

Interactiunea cu clientii si partenerii de afaceri

 

Ca furnizor de servicii, actionam urmand o abordare centrata pe client. Ne implicam in dialogul cu clientii nostrii pentru a putea gasi cele mai efciente solutii atat din punct de vedere tehnic/operational cat si avantajos financiar, si pentru a dezvolta o relatie benefica pentru ambele parti.

Scopul nostru este sa construim relatii de parteneriat pe termen lung cu clientii nostrii, bazate pe respect reciproc, onestitate si profesionalism. Aceleasi principii se aplica si relatiilor cu furnizorii si cu toti partenerii si colaboratorii nostrii.

 

Managementul informatiei

 

In decursul timpului am implementat si dezvoltat un concept de siguranta  a informatiilor adaptat la riscuri. Acest concept seteaza obiectivele de siguranta si strategiile aplicate pe termen lung ale companiei noastre.

Clasificarea informatiilor se face in functie de confidentialitate, protectia datelor, precum si a altor factori care ne obliga sa calculam pericolul potential pe mai multe categorii si sa luam masurile care se impun.

 

Confidentialitatea

 

Angajatii nostrii sunt obligati sa protejeze datele confidentiale si informatiile care intra sub incidenta legii, protectia datelor, impotriva accesului neautorizat pentru a nu utiliza aceste date in folosul interesului personal. Aceasta obligatie de a pastra discretia se aplica tuturor secretelor legate de companie, investitii si planuri de viitor, si ramane valabila si dupa incetarea raporturilor contractuale de munca.

 

Principii si abordare

 

  • Profesionalism
  • Transparenta
  • Comportament etic
  • Confidentialitatea si apararea intereselor clientilor
  • Respectarea legislatiei
  • Respectarea drepturilor omului
  • Responsabilitate

 

Politicile companiei

 

  • Practici de afaceri oneste
  • Cerintele consumatorului
  • Protectia mediului
  • Managementul organizational
  • Managementul resurselor umane
  • Mediul optim de lucru

 

Valorile companiei

 

  • Responsabilitate
  • Concentrarea pe cerintele clientilor
  • Respect si comunicare deschisa
  • Toleranta
  • Integritate

 

CATEGORII DE SERVICII

MANAGEMENTUL DE CONTRACTE

 

HARD Facility Management

- Mentenanta cladirilor

- Mentenanta infrastructurii

- Mentenanta subsistemelor

- Mentenanta preventiva si predictiva

- Property management

- Reparatii reactive

- Inspectii si revizii

- Lucrari civile

 

SOFT Facility Management

- Curatenie

- Securitate

- Helpdesk

- Receptie

- Protocol / Ospitalitate

- Peisagistica

- Deszapezire

- Mutari si relocari

- Dezinsectie / Deratizare / Dezinfectie

 

SERVICII PROFESIONALE DE CURATENIE

 

Acoperim intreaga gama de servicii de curatenie

 

SERVICII DE MENTENANTA PENTRU INSTALATII SANITARE

  • Mentenanta statii de pompare
  • Mentenanta sisteme de canalizare
  • Mentenata instalatii de stingere
  • Mentenanta statii hidrofor
  • Mentenanta alimentare cu ACM  

SERVICII DE MENTENANTA PENTRU INSTALATII SANITARE

  • Mentenanta pompe de caldura
  • Mentenanta chillere
  • Mentenanta centrale termice
  • Mentenanta ventilconvectoare
  • Mentenanta sisteme de aer conditionat  

SERVICII DE MENTENANTA PENTRU INSTALATII ELECTRICE  

  • Mentenanta tablouri electrice
  • Mentenanta posturi de transformare
  • Mentenanta de distributie interioare
  • Mentenanta instalatii automatizare
  • Optimizare costuri
  • Audit energetic

 

Formular de contact

Completati formularul de contact cu toate solicitarile pe care le aveti si serviciile de care aveti nevoie, le vom analiza cu atentie si va vom raspunde cu o propunere care sa corespunda nevoilor dumneavoastra!

termenii si conditiile